Автокооперативи, як новий піар-хід О.Попова
Схоже на те, що Олександр Попов почав негласну передвиборчу кампанію. Лише так можна розцінити влаштовану в Київській міській державній адміністрації конференцію із представниками автокооперативів Києва. І кількість виборців Олександр Павлович вже підрахував: «…у роботі понад 1200 кооперативів міста, до яких входить майже 900 тисяч учасників…», - наголосив він на зібранні. Швидкоруч створення «Асоціації автокооперативів Києва» та координаційної ради з питань автокооперативів є не що інше, як залицяння пана Попова до представників автомобільних та гаражно-будівельних кооперативів міста. Просто одні регіонали використовують гречку, інші своє службове становище.
Голова Голосіївської «Батьківщини» М.Даневич звернувся до всіх автокооперативів та гаражно-будівельних кооперативів Голосіївського району, яких в районі налічується більше 40, з листом, в якому пояснив представникам кооперативів, що голова КМДА їх використовує в своїй піар-кампанії та порадив так звану «співпрацю» з міською владою використати для потреб кооперативів, а не для піару О.Попова.
Микола Даневич пропонує всім головам районних партійних організацій «Батьківщини» Києва звернутись до автокооперативів та гаражно-будівельних кооперативів своїх районів також з відповідним роз’ясненням ситуації, щоб вони зрозуміли суть запропонованої «дружби» О.Попова.
Я у мережі
RSS Twitter Facebook Vimeo Skyp